İletişim formu her site için gerekli bir scripttir arkadaşlar mutlaka sitenize iletişim formu (form mail) sistemini kurmalısınız.

WordPress iletişim formu kurulumunu daha kolay yapabilmeniz için birde video hazırladım izleyin ve uygulayın. 1 Dakika içinde form sayfanız hazır olacaktır.

WordPress alt yapısına sahip siteler için 1 dakikada iletişim formumuzu kurup kullanmaya başlayabiliriz eklenti olarak kuracağımız sistemle sitenizden ziyaretçilerinize iletişim kurma imkanı sunacaktır.

Contact Form 7

Kullanacağımız eklentinin ismi Contact Form 7 eklentisi arkadaşlar bu eklentinin başlıca görevi iletişim sistemi oluşturması bu konumuzda size basitçe iletişim sayfası hazırlamayı anlatacağım ilerleyen günlerde ise bu eklenti ile daha gelişmiş formlar oluşturmayı göreceğiz.

Contact Form 7 İle Yapılabilecekler

Bu eklenti ile gelişmiş formlar hazırlayabilirz arkadaşlar ilerleyen günlerde detaylı ele alacağız onlarıda başlıca özellikler

  • Ziyaretçi İletişim formu
  • Üyelik Başvuru formu
  • Online Satış Formu
  • Havale Bildirim Formu

Yukardaki gibi daha fazlası yapılabilir hayal gücünüze kalmış yapmak isteyeceğiniz çalışmalara göre

WordPress İletişim Eklentisi

Eklentiyi otomatik kurulum yapacağız arkadaşlar wordpress sitemizin yönetim bölümüne girerek eklentiler kısmından yeni ekle tıklıyoruz.

Eklentiler sayfasındaki seçeneklerden Popüler yani en çok kullanılanlar linkine tıklıyoruz.

Açılan eklentiler arasında ilk sırada yer alan Contact Form 7 eklentisi altındaki şimdi kur linkine tıklayıp açılan sayfada eklentiyi ekinleştir tıklanılır değerli arkadaşlar.

Wordpress İletişim Formu Eklentisi

Wordpress İletişim Formu Eklentisi

Eklentiyi kurduk etkinleştirdik arkadaşlar şimdi kullanımını görelim eklenti wordpress yönetim panelimize menünün en altına İletişim formu butone ekler o butondan düzenle menüsüne tıklayarak

Wordpress İletişim

Wordpress İletişim

Düzenle butonu tıkladıktan sonra açılan ayar sayfamızda şimdilik hiç birşey yapmaya gerek yok sadece posta kısmında yer alan Kime: bölümünde olan email adresini değiştirebilirsiniz eiletişim bölümünden gelenler seçtiğiniz emaile gelir.

Son olarak yapmanız gereken İletişim formu 1 altında yer alan kodu  kopyalayarak yeni sayfa yada yazı olarak o kodu eklemek unutmamanız gereken kodu Görsel değil HTML olarak eklemelisiniz editörde

Örnek İletişim Formu: http://www.webmasteryolcu.com/webmasteryolcu-iletisim

19 Comments

Add a Comment
  1. Çok yararlı bilgiler veriyorsunuz teşekkürler. Başarılarınızın devamını dilerim…

    1. Teşekkür Ederim

  2. çok işime yarıyor bu bilgiler çok teşekkür ederim.ben birde siteye içerik yükleme nasıl oluyor onuda öğrenmek istiyorum ama acelemi ediyorum bilmiyom bi türlü bulamadım.fonvenstrumatel diye bi site açtım ama müzik video nasıl ekleyecem bilmiyorum.

  3. Merhabalar,
    Öncelikle vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı teşekkür etmek isterim.Fakat sorunum şu sizin vermiş olduğunuz bilgilerin aynısını uygulayarak iletişim formunu ekledim.Gönder butonuna tıklanıldığında her zaman (iletiniz gönderilemedi. Lütfen daha sonra tekrar deneyin ya da yönetici ile farklı bir şekilde iletişime geçin.) diye bir uyarı vermekte acaba konu ile ilgili bilginiz varmıdır?

    İyi günler dilerim.

  4. kahverengi alanda sayfaya yapıştırmak için verilen kod çıkmıyor. onun yerine altındaki form bölümünde

    Fatal error: Call to undefined function esc_textarea() in /home/xnistanb/public_html/wp-content/plugins/contact-form-7/admin/includes/meta-boxes.php on line 7
    mesajını alıyorum

  5. ben dediğiniz ayarları yaptım fakat gönder butonuna tıklayınca “Failed to send your message. Please try later or contact the administrator by another method.” bu iletiyi yazıyor yardımcı olabilrimisiniz ?

  6. hocam word press için yeni ekle bağlantısı nerede bulamadım bir türlü

    1. WordPress menüden iletişim formuna tıklıyoruz açılan sayfanın Üst kısmında Add New şeklinde bir buton göreceksiniz ordan devam edebilirsiniz.

  7. Teşekürler. .

  8. Bu anlattığınızı hiç anlatmasaymışsınız daha büyük sevap işlerdiniz emin olun!
    Biraz detay verseniz olmuyor mu? Captcha ayarları, dosya ekleme vs!

  9. Peki bu oluşturmuş olduğumuz iletişim formu sayfasına fotoğraf da ekleyebiliyor muyuz?

    1. Hocam boş bir sayfa düşün iletişim formu sadece bir satırlık yazı olarak gör altına, üstüne resim yazı vs ekleyebilirsin.

  10. Çok tşk ederim Allah sizden razı olsun arkadaşlar büyük bir dertten kurtulduk sayenizde

    1. Sizdenden Allah razı olsun

  11. Merhaba;
    Bu formu kurdum fakat iletişim formuna yazılanlar bana iletilmiyor. Mailime gelmiyor.
    Sorun nedir nasıl çözebilirim?

    1. Hosting ile ilgili email sorunu olabilir.

      1. yok normalde başka mailler geliyor. Veya başka bir form kurduğumda geliyor. Anlamadım sorun nedir

  12. hocam ben siteme başvuru formu eklemek istiyorum bu konu da yardımcı olabilir misiniz

    1. mguvercin@gmail.com email adresinden ulaş halledelim hocam

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

© 2018